VEILIGHEIDSCAMPAGNE
Naast begeleiding van uw teams, zijn ook moderne en efficiënte hulpmiddelen noodzakelijk om veiligheid te laten beleven.
Collectieve bewustmaking: de collectieve campagne
We hebben vastgesteld dat veiligheid die niet wordt gezien, ook niet wordt beleefd!
Werknemers, klanten, bezoekers, leveranciers, onderaannemers, uitzendkrachten…kortom, al wie op de site aanwezig is moet kunnen ZIEN dat veiligheid een belangrijke waarde is.
Deze visuele en collectieve bewustmaking vertaalt zich in een postercampagne die bestaat uit 12 thema’s rond veiligheid.
De posters worden omlijst in een draagframe. Dit helpt om het belang van deze boodschappen over veiligheid nog meer te benadrukken, om ze tot hun recht te doen komen en om gemakkelijk van thema te kunnen wisselen.
Aan het begin van elke maand, wordt u gevraagd om het nieuwe veiligheidsthema te onthullen.
Geef deze posterframes dus een strategische plek binnen uw onderneming, daar waar iedereen ze kan zien!
De slogans zijn geen bevelen…maar eerder vragen: wij leggen niemand iets op…wij stellen alleen maar vragen om mensen aan het denken te zetten, om een discussie op gang te brengen en om mensen verantwoordelijk te maken.
Onze consultants staan tot uw beschikking om u deze campagnes voor te stellen of om samen met u te praten over een gepersonaliseerde campagne.

DOELTREFFENDHEID
Onze klanten zijn onze beste ambassadeurs
De SMART-Safety-methode bestaat uit 3 communicatiepijlers :
- Collectieve bewustmaking: de visuele campagne
- Bewustmaking in teamverband: de veiligheidskwartiertjes
- Individuele bewustmaking: de advieskaarten
« … De toepassing van de Smart Safety methode binnen Attila kent een enorm succes ! … »
Jacques CLERC
Attila