NIEUWE VEILIGHEIDSCAMPAGNE

Iedereen acteur van onze veiligheid !

Wij bieden u een kant-en-klare oplossing om uw teams bewust te maken voor de belangrijkste aspecten op gebied van veilig gedrag:

 

Ontdek de twaalf thema’s van onze nieuwe campagne 2017

Ontdek onze nieuwe uitgebreide catalogus 

MEER INFORMATIE
Fundamentele veiligheidsregels
Visuele communicatie

Veiligheid die niet wordt gezien….wordt niet waargemaakt!

Al onze campagnes worden gerealiseerd volgens onze SMART-Safety methode. Dit betekent dat we een visuele communicatie in groot formaat voorzien om uw campagne goed zichtbaar te maken op uw sites. Daarnaast voorzien we voor elk thema een kant-en-klare actiefiche waarmee u veiligheidskwartiertjes (toolbox meetings) kunt organiseren over het thema van de maand. Een persoonlijke kaart met wedstrijd komt dit pakket nog aanvullen.

En last but not least bieden we u de mogelijkheid om bij de start van de campagne een “kick-off” vergadering of coaching opleiding te organiseren: in werkelijkheid is dit een krachtige manier om de volledige hiërarchische lijn “te sensibiliseren voor de veiligheid”.

Visuals op maat van uw sector of beroep

Alle thema’s van onze campagnes zijn verkrijgbaar in verschillende versies omdat de werkomgeving binnen de industriesector bijvoorbeeld niet dezelfde is als in de bouwsector. De werkkledij in de voedingsindustrie of in de farmaceutische sector verschilt dan weer volledig van de werkkledij in een klassieke fabriek.

Ten slotte zijn onze campagnes ook beschikbaar in een strakker design op basis van foto’s. Deze versies zijn bijvoorbeeld geschikt voor verspreiding op de hoofdzetel. Voor elk wat wils dus…maar stuk voor stuk campagnes met een maximale impact!

NEEM CONTACT OP MET ONS
Curve frequentiegraad

Eén thema per maand

Onze zeer doeltreffende aanpak laat ons toe om zowel de Fg als de Eg zeer snel te doen dalen. Het beste bewijs hiervoor zijn de talrijke getuigenissen. Onze methode leidt tot gedragsveranderingen en een daling van het aantal ongevallen, op meetbare wijze. Maar een veiligheidscultuur veranderen, gebeurt niet op een dag en een nacht. Nieuwe reflexen creëren en goed gedrag op duurzame wijze versterken, dat vraagt tijd. Daarom stelt Fullmark u elke maand een nieuw thema voor. Over het algemeen duurt een gedragscampagne minstens 36 maanden. Zodra u uw veiligheidscultuur begint te versterken, is het namelijk belangrijk om de communicatie verder te zetten. Vergeet niet: veiligheid die niet wordt gezien…wordt niet waargemaakt.

Op papier of op scherm

Flatscreens kunnen onze aandacht in een fractie van een seconde vatten.

Een goed uitgewerkte content kan een publiek dus niet alleen vermaken en informeren maar ook sensibiliseren.

Fullmark biedt u elke maand een nieuw EHS-thema.

Een innovatief instrument dat volledig mee is met zijn tijd en dat u zal helpen de veiligheid in uw bedrijf te versterken en het aantal ongevallen te verminderen

NEEM CONTACT OP MET ONS

Onze klanten getuigen

Onze klanten zijn onze beste ambassadeurs! Ontdek een lange lijst testimonials van klanten die enthousiast over hun Fullmark-campagne vertellen.