Campagne safety first, manager safety box
WENST U UW VEILIGHEIDSCULTUUR TE VERSTERKEN?

SAFETY FIRST CAMPAGNE MET MANAGER SAFETY BOX

DE VEILIGHEIDSCULTUUR VERSTERKEN. WERKEN AAN ATTITUDES EN GEDRAG.

Het unieke concept van Fullmark:
1 jaar campagne / 12 hoofdthema's / 4 tools

Deze gloednieuwe campagne brengt de veiligheid binnen het bedrijf weer echt op de voorgrond door attitudes en gedrag aan te pakken. De campagne is gebaseerd op het unieke concept van Fullmark.

Collectieve sensibilisering: posters in het groot

Wij bieden u een volledig pakket met visuals (12 thema's), teasers, kaders en een praktische handleiding om de campagne te lanceren, te volgen en te beoordelen. Voorbeelden van behandelde thema's: verplaatsingen, orde en netheid, ergonomie, haast, coactiviteit, gevaarlijk werk…

Individuele sensibilisering: kaarten en wedstrijdspel

U betrekt elke medewerker persoonlijk bij de campagne. De kaarten bevatten talrijke concrete, onmiddellijk bruikbare en praktische tips!
Het wedstrijdspel is een echte troef om meer dynamiek te brengen in de campagne.

“Toolbox”-actiefiches voor de organisatie van veiligheidskwartiertjes

Wij hebben 12 actiefiches ontworpen voor “toolbox meetings” rond de 12 thema's van de campagne. Doel: medewerkers aan het denken zetten, discussies uitlokken, de betrokkenheid vergroten.

Sensibilisering van de hiërarchische lijn: Manager Safety Box (Nieuw)

Exclusief: een innovatieve oplossing (praktische gids + cd-rom + push-mail + speciale website) om teamleiders bij de veiligheid te betrekken. Want de veiligheidsresultaten hangen van hun motivatie af!

Bezoek onze speciale Safety First-website NEEM CONTACT OP MET ONS