Collectieve Bewustmaking

CAMPAGNE “GEDEELDE WAAKZAAMHEID”

Het basisidee van gedeelde waakzaamheid is dat elke persoon de "actor" is van zijn of haar eigen veiligheid... en die van zijn of haar collega's. Om dit te bereiken is individueel bewustzijn nodig. En om hierin te slagen hebben we een gestructureerd programma ontwikkeld.

>IK WIL HIER GRAAG MEER OVER WETEN

Gedeelde waakzaamheid campagne

VRAAG OM EEN GRATIS EN NIET-BINDENDE DEMONSTRATIE!

Dank u. Uw formulier is verzonden. Wij behandelen uw bericht zo snel mogelijk.

Uw formulier voldoet niet aan de vereisten van ons spamfilter. Probeer het opnieuw.

 

>Veiligheidskwartiertje

>Kaarten & Quiz

>Safety day

GEDEELDE WAAKZAAMHEID IN STAND HOUDEN

De sleutels tot succes? Durven te zeggen, kunnen zeggen en kunnen ontvangen.

Deze bewustwording kan alleen tot stand komen als iedereen ook werkelijk het principe van gedeelde waakzaamheid (dat dagelijks in het bedrijf moet worden overgebracht en herhaald) in zich draagt.

Gedeelde waakzaamheid: voor de veiligheid zetten we ons in als een team!
Een collega kan soms moe of afgeleid zijn. Iedereen kan wel eens iets vergeten of overmoedig zijn. We weten ook allemaal dat het soms makkelijker is om een risico van buitenaf te herkennen. Elke medewerker speelt een rol in gedeelde waakzaamheid en dus in de veiligheid van iedereen.

>PDF-documentatie

 

Gedeelde waakzaamheid campagne
Gedeelde waakzaamheid campagne

Een kant-en-klare gestructureerde campagne
Veiligheid die niet wordt gezien...wordt ook niet beleefd! Iedereen op de site moet ZIEN dat veiligheid en gedeelde waakzaamheid ESSENTIËLE WAARDEN zijn voor uw bedrijf.

Fullmark biedt u een "kant-en-klaar" visueel en collectief bewustmakingsprogramma aan! De campagne omvat 12 thema's voor 12 maanden van bewustmaking.  Affiches, hulpmiddelen voor veiligheidskwartiertjes, video's, praktisch advies, quizzen, ... Dankzij onze "SMART-Safety"-methode hebben we aan alles en iedereen gedacht voor een geslaagde bewustmakingscampagne!

« … De implementatie van de Smart Safety-methode binnen Attila is een groot succes! … »

Jacques CLERC - Attila

>LEES NOG MEER GETUIGENISSEN

Voedingsindustrie
Farmaceutische industrie

Exclusief: We hebben kant-en-klare visuals ontwikkeld die 100% aansluiten bij uw sector en overeenkomen met uw reële werkomgeving! Alle personages dragen bijvoorbeeld witte outfits en haarnetjes.

>WITTE OUTFITS

Logistiek

Magazijnen, vorkheftrucks, rekken, vrachtwagens… We hebben kant-en-klare visuals ontwikkeld die 100% aansluiten bij uw sector!

>Logistiek

Gedeelde waakzaamheid campagne
atelier vigilance partagée

Opleiding van het management
Om ervoor te zorgen dat uw managers op een effectieve en duurzame manier gezamenlijke waakzaamheid tot leven brengen, leren de deelnemers wat de sleutels tot het succes van onderlinge afhankelijkheid zijn. Zij zullen hun communicatie- en leiderschapsvaardigheden aanscherpen en alles te weten komen over emotiemanagement.

>IK WIL HIER GRAAG MEER OVER WETEN

Safety Day: Workshop “Gedeelde waakzaamheid”
We hebben een korte versie (60-90 min.) ontwikkeld om al uw medewerkers in kleine groepen van 10-12 personen bewust te maken. Op een praktische en speelse manier zullen ze de stappen ontdekken om gedeelde waakzaamheid welwillend en succesvol te beoefenen.

>WORKSHOP VOOR SAFETY DAY

CAMPAGNE “OP MAAT”?

Bent u op zoek naar een veiligheidscampagne die perfect aansluit bij uw behoeften en werkomgeving? Wilt u uw gouden regels tot leven brengen? Wilt u het risicobewustzijn vergroten?

Het opzetten van gepersonaliseerde bewustmakingscampagnes is al 35 jaar onze specialiteit. U geniet van onze jarenlange ervaring die we met meer dan 2500 klanten hebben opgedaan.

>GEPERSONALISEERDE CAMPAGNES

Veiligheidsbewustmakingscampagne OP MAAT
cta