Krachtlijn « Communicatieplan »

De derde krachtlijn van SMART-Safety is essentieel: de opzetting van een goed doordacht en gestructureerd communicatieplan. Dit is doorslaggevend als we willen dat wat door de Directie en de managers werd ontwikkeld en ingevoerd ook daadwerkelijk in de praktijk wordt omgezet.

Het negeren van de communicatieaspecten van uw HSE-project kan leiden tot een nederlaag. Wanneer we de redenen analyseren voor het niet-slagen van een programma dat in een bedrijf werd gerealiseerd, stellen we vaak vast dat de aspecten met betrekking tot communicatie werden vergeten of afgeraffeld.

Fullmark biedt u een ongeëvenaarde expertise op dit gebied. Al 30 jaar ontwikkelen we elk jaar nieuwe communicatieplannen en campagnes die alle nodige tools bevatten om de actie tot een succes te maken.

 

>Documentatie PDF

begeleiding veiligheid
communicatie veiligheid

LEES MEER OVER ONZE COMMUNICATIEAANPAK DIE BEDOELD IS OM IEDEREEN EFFICIËNT BEWUST TE MAKEN :

Collectieve bewustmaking

De visuele campagne

Bewustmaking in teamverband

Veiligheidskwartiertjes

Individuele bewustmaking

Advieskaarten en wedstrijd.

Fullmark, 30 jaar ervaring

in veiligheid, preventie en welzijn op het werk