Bewustmakingplan :

gedeelde waakzaamheid & veiligheidscultuur

De derde "krachtlijn" van SMART-Safety maakt het mogelijk om een doordacht en gestructureerd communicatieplan te implementeren.

Elk jaar ontwikkelen we een nieuwe "turnkey" bewustmakingscampagne. Het doel is om veiligheid zichtbaar te maken, de uitvoering van veiligheidsrituelen te ontwikkelen en elke medewerker te betrekken bij een succesvolle verankering van een sterke veiligheidscultuur.

Dit jaar ligt de focus van de campagne op DE GEDEELDE WAAKZAAMHEID !

 

>Ik ontdek de campagne GEDEELDE WAAKZAAMHEID

gedeelde waakzaamheid
communicatie veiligheid

LEES MEER OVER ONZE COMMUNICATIEAANPAK DIE BEDOELD IS OM IEDEREEN EFFICIËNT BEWUST TE MAKEN :

Collectieve bewustmaking

De visuele campagne

Bewustmaking in teamverband

Veiligheidskwartiertjes

Individuele bewustmaking

Advieskaarten en wedstrijd.

Fullmark, 30 jaar ervaring

in veiligheid, preventie en welzijn op het werk